Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 169
Pokaż wszystkie komentarzeByłem wczoraj w serwisie na ty przeglądzie i mechanik rozebrał mi wsyzstkie plastiki z tylu aby sprawdzić bak tzw. pływak jeszcze musiał odpąpować paliwo bo był zalany do pełna a pływak jest niżej niż korek i by się wylało. Wyciągnął go i ruszał i wszystko działało, czyli pokazywał dobrze. Powiedzieli ze jak pływak jest dobry to musi być to wina zegarów,które wariują. W poniedziałek zawiozę książeczkę bo zapomniałem i zamówią mi zegary, które od razu rozwiążą te nasze 2 problemy. Ja mam rocznik 2010 i jak kupiłem pamiętam, że na pierwszej jeździe były lekko zaparowane i myślę że może to być właśnie spowodowane tym. Jeszcze myślałęm ja sobie udowodnić to, że to nie wina pływaka a liczników i odrazu wpadłem na to, że jak jadę i mam pełny bak i pokazuje mi ze mam pusty ,gdy się zatrzymam i zgasze silnik przyciskiem to wtedy pokazuje pełny a nie pusty czyli tak jakby nagle sie naprawiał i dlatego jestem pewien ze to wina zegarów. Napisz mi co o tym myślisz.
OdpowiedzJa także mam simpli .Mi robi to samo gdy bak jest pełny w czasie jazdy spada mi na zero. Gdy zgasze to jest znowu pełny. Nie przejmój sie tym
OdpowiedzSkuter już mam w domu był na gwarancji i mi to naprawili. Okazało się, że jest to to wina nie wiadomo czego początkowo zostały wymienione zegary na nowe lecz nie pomogło więc im go zostawiłem. Podobno sprawdzali wszystko i nie wiedzieli co to jest ale gdy prosto z pływaka podpięli swoje 2 kable bezpośrednio do zegarów to działa. Jest to to chyba jedyne rozwiązanie tego problemu ja się ciesze bo juz jeżdżę a zegary mi działają.
Odpowiedz